Sık geçen başlıklar

sahingozunden 3

ekşi profili
sırf türk olduğu için kaçıyorsanız siz dümdüz bir aşağılık kompleksi olan eziksiniz.
kaliteli tipleri görünce tanışmak istiyorum genelde de yararını görüyorum.
kalitesiz tiplerden ben de uzak duruyorum da bu sırf türklükle ne ilgisi var? her milletin kalitesiz tipinden uzak duruyoruz.