Sık geçen başlıklar

nightstalker 1

ekşi profili
y kuşağından biri olarak başlık sahibine soruyorum: utanmadın mı lan bunu yazarken?
daha dün reşit olmuş çocuk bizim, abilerimizim ve babamızın s.kip attığı ülkeyi mi kurtaracak?

ülkeyi kurtarması gerekenler boomerlar ve belki x kuşağı.
y ve z'nin suçu yok. ben seçmen olduğumda zaten akp'liler oylarımızı sayıyordu...