Sık geçen başlıklar

fallussuzlar 1

ekşi profili
annemin kanser ilaçlarını alabilirim
edit: arkadaşlar çok mesaj gelmiş öncelikle çok teşekkür ederim , ben kendimde sağlık çalışanıyım , bu konular hakkında cok yazdım imza kampanyası başlattım ama pek işe yaramadı maalesef , sgk ödemiyor ve ayda 5000-10000 euro arası değişiyor
edit : imza kampanmyam (bkz: kanser hastalarina ilac ulasiminin parasiz olmasi)