Sık geçen başlıklar

beyaz kurecik 4

ekşi profili
kimse karşılaştırma yapmıyor, anlayamıyorum bunun sebebini.
her türlü imkan artık sadece ihl'lere sağlanıyor!
örnek menü (edit3 sildim, aşağıda görsel ve web adresi var.)
izmir atatürk lisesi'nde yemek skandalı konusuna istinaden, ne kadar çok ayrımcılık yapıldığını görebilirsiniz. ikisi de devlet okulu! standart yok!
edit: hede düzeltildi.

dosyayı açamayanlar için link
edit2:
görsel
evet 2022 nisan ayı menüsü, ne farkeder ki? özel okullarda bile baklava falan yok. birisi kabataş'ın menüsünü paylaşmıştı, orada tatlı göremedim (bisküvili pasta dışında, sadece tek gün) kaldı ki "örnek" menü diye açtım başlığı. yani meali şu: eyyy kendine müslümanlar, bu menü madem olabiliyor, tüm devlet okullarında olsun, standart olsun. devletin kurumlarında söz sahibi başka başka dernekler, vakıflar olmasın mesela?