Sık geçen başlıklar
başlıktaki yorumların iq seviyesine göre kategorizasyonu:

40ve altı btc her düştüğünde gördünüz mü ponzi, çiftlik bank ben söylemiştim diyenler.

40-50 "dayıoğlu uyarmıştı, 5 sene önce alsaydım şimdi şu kadar param vardı" şeklinde varsayımda bulunanlar. ( büyük ihtimalle ilk %30 karda satardı.)

50-60 "10 senedir takip ederim siz anlamazsınız geçenlerde %240 düştü(???)" veya "daha çok erken, birkaç şirket piyasayı manipüle ediyor"* şeklinde hiçbir şeyden haberi olmadığını bilmeyen tipler.

60-80 "arkadaşlar bu linkten üye olursanız 10.000 ebeninamıcoin veriyor" şeklinde referanslı link paylaşanlar.

80-100 teknik analizle "40bin direncini kırarsak kopup gidecek kimse tutamaz veya grafik göt eğrisi çiziyor o yüzden bin dolara düşecek" şeklinde yorumlar yapanlar.