Sık geçen başlıklar

zehir kupu 3

ekşi profili
bugün gittiğim lokantada hesap 500tl tuttu.

ödeme için kasaya geçtim, kartımı çıkardım; "abi nakit alıyoruz. " dedi.

"pos makinen arızalı mı?" dedim; "evet abi. " dedi.

"hmm şansa bak ya, bende de nakit yok, nasıl yapacağız, gelecek sefer öderim madem. " dedim.
"abi posu bir deneyim " dedi.

çat! ilk denemede çalıştı.

bu birinci olay.

bir diğerinde de, nakit istendi. ödedim, "bereket versin" dedi arkasını döndü. fiş isteyince, "ama abi fiyat değişir." dedi.

"öyle mi? peki sen bilirsin." diyip benim arkamı dönmem yeterli oldu. "bir dakika abi kesiyorum fişi." diyerek uğurladı beni.

fiş isteyin. fark isteyene de bir şey demeden ayrılın ve şikayet edin.

fahiş fiyat çekip, bizi sikiyorlar; yetmiyor bir de vergi ödemiyorlar.

esnafa acımayın. kapısında passat olan adam vergi de verecek.

edit: hatalı yazım.