Sık geçen başlıklar
adam o kadar türk ki, aşıyı geliştiren şirketin yöneticisinin diğer herkes gibi acil ihtiyacı olanları beklemesi gerektiğini anlayamıyor. zannediyor ki aşı adamın malı ve sanki ölümün kıyısında bu aşıyı bekleyen binlerce insan yokmuşçasına, gönlünce götüne başına sürme hakkı var.

eğer senin düşündüğün gibi bir güven problemi olsa, aşıyı yaptırdım der işin içinden çıkardı.