Sık geçen başlıklar

cancincon21 3

ekşi profili
doğru olan önermedir. özellikle kadıköy beşiktaş gibi daracık kaldırımı olan yollarda siz çarpmamak, değmemek için şekilden şekile girersiniz yeri gelir 90 derece dönersiniz (şaka değil) ama onlar gerine gerine yürürler. çok canımı sıkmaya başladı bu durum çarpsan ayrı durum bilemiyorum altan bence herkes herkese yol vermeli ama öyle işlemiyor maalesef ülkemizde.