Sık geçen başlıklar

leading tone 1

ekşi profili
oyunu yapan adamlar “özür dileriz eski konsollarda sıçtık batırdık, isterseniz paranızı iade edelim” diyor, burda halen bazı sığırlar “7 senelik konsolda çalıştığına şükredin” diye konuşuyor. sizin ben beyin kıvrımlarınızı...

t: buglar olmasa güzel oyun