Sık geçen başlıklar

icetrad 3

ekşi profili
hala gelip biraya para vermiyorum evde yapıyorum rahatım diye yazıyorlar çıldıracağım. he güzel kardeşim ben de evde yapıyorum, biraya para vermiyorum şimdi 4 biranın 60 lira olduğu gerçeği değişti mi?
sıradan bir içiciyseniz, asiditedir yok edendim sunum sıcaklığıdır ilginizi çeken bir kültür değilse her şarabın yanında erzincan tulum, sivas tulum onlardan birini tüketin, sonra ben bu zamana kadar neden denemedim diye dizinizi de döversiniz. rica ederim ne demek.