Sık geçen başlıklar

en az 1 kucuk harf 3

ekşi profili
bunu yaptı diye illa tüm fas ulusunu ya da tüm danimarkaliları gömmek zorunda değilsiniz.

ayrıca ülkelerin ekonomileri üzerinden de insanlara giydirmeyin. bu kadar kuculmeyin. faslilar avrupa'ya gidiyormuş. ee? niye gidiyor? çünkü ülkelerinde suyun başını birkaç kodaman tutmuş ve aralarında pay etmiş. ne yapsınlar amk? sen milletin a.koyacagiz diyenlere birşey yapabiliyor musun? senin en azından seçim yapma sansin vardı. onlara soran bile yok. e gidenler de cahil cuhela fakir fukara takımı. sonuç gettolasma, illegal işler taşkınlık vs.

ki konu bu bile değildi amk. apaçık irkciligi kınamak yerine saçma sapan mevzularda siginiyorsunuz.