Sık geçen başlıklar

fevkaladelerin fevki 1

ekşi profili
evet, skandaldır. devletin görevini yapamamasının derdini ben çekmek zorunda değilim. elektrikteki kayıp kaçak bedeli 5 yıl daha faturasını düzenli ödeyen vatandaşa yüklenecekmiş. haber

devlete ben neden vergi veriyorum. güvenliğimi sağlasın, yasaları herkese eşit uygulasın diye. elektriği kaçak kullanan hırsızlara önlem alınmıyor yani vergilerim yerine gitmiyor. ama bu beceriksizliğin bedelini vergi verdiğim devlet değil ben ödüyorum. her şeye sessiz kaldıkça, yolacakları neyimiz kaldı.