Sık geçen başlıklar

128x64 dotmatrix 2

ekşi profili
opet'te yaşamayacağınız rezalettir, en azından tr plaka ile..
adamlar uzay teknolojisi falan da geliştirmemişler. basit bir müşteri ilişkileri yönetimi konusu..
bir araç ilk kez akaryakıt aldığında hata yapılmazsa sonrasında da yapılması mümkün olmuyor.
şöyle ki bir plaka (sıfır ya da ikinci el araçla fark etmez) trafiğe çıkıp ilk işleminde hangi tipte yakıt aldıysa sisteme kaydediliyor.

aylar yıllar sonra gittiniz opet'te yakıt talep ettiniz, pompacının pompayı aktifleştirebilmesi için önce plaka girmesi gerekiyor. plaka girdikten sonra da o plakaya tanımlı olan yakıt tipinden başka bir pompa çalışmıyor ve yakıt vermiyor.
pompacı dalgınlıkla da olsa hatalı yakıt veremiyor.
belki diğer firmalarda da vardır ama opette bu sistemin olduğuna eminim..