Sık geçen başlıklar

telecasterman 2

ekşi profili
zam geldiğinde iyi olmuş içmeyin diyenler için peşin entry;
şu an koşarak 36tl'ye 1 paket burçak fıstıklı ve 2 petito alabilirsiniz.
yemeyin kardeşim burçak falan düz kremalı bisküvi yiyin.

ps:ironi içermektedir.
edit:imla
coronavirüs salgını yüzünden son aylarda gerçekleştirdiğim eylem. eve geldiğimde ellerimi yıkıyorum telefonu kolonyalıyorum sonra tekrar ellerimi yıkıyorum. bu işlemi yapmayan insanlar belki görürler ve umarım bir faydam olur.
dip ve önemli not: başlığa aldanıp telefonunuzu kolonya bidonunun içine atmayınız, bir peçeteye dökerek bozmadan siliniz.
(bkz: hayatta yapmam denilen şeyler)