Sık geçen başlıklar

birinci nesil okur 1

ekşi profili
herhalde kapatılacaktı. yoksa özel beybihan üniversitesi 700 bininci kişiyi parasıyla nasıl öğrenci olarak kaydedecekti?
psikologlarımız örgün eğitim görmeseydi "kudurun" gibi entelektüel seviyeleri hakkında ipucu veren açıklamaları nasıl yapacaklardı?
bu süreçle birlikte psikolog denince artık pek çok kişinin aklına gelen imge sanırım taksici olacak.