Sık geçen başlıklar

serzenik 2

ekşi profili
türkiye'de bisiklet kültürü yok.
doğru.
bisiklet eskiden beri "çocuk oyuncağı"
doğru
trafikte bırakın bisikleti motoru araba ile bile ölüm tehlikeniz var türkiye'de
doğru
amaaaaaa

(bkz: #158042269)
bu değil...
böyle bir mantık olduğu sürece norveçli italyan fransız yada türk fark etmeyecek ve bisikletli ölümleri normal mi kabul edilecek?

dünyanın yarisini bisiket ile gezdim. üç büyük kaza yaptım üçünü de türkiye'de yaptım. yıllardır bunları anlatmaya çalıştım. siz boyle düşündükçe bu ülkede hic bir kültür hatta neredeyse tüm dünyada hizla büyüyen gelişen kültürler de dahil;

gelişmez!!!!

neden mi?

çünkü (bkz: #158042269) bu zihniyet yüzünden...
siz ve sizin gibi cahil yobaz ve kendini herşeyden üstün gören canavarlar yüzünden

ölmeyi hak etmişmiş. sen yaşama ulan!!!