Sık geçen başlıklar

everyonescreams 2

ekşi profili
param yok, tatil ucuzlar derken daha pahalanmış. “eee siz bir yere gitmiyor musunuz?” diye soranlara “korona var, gidemiyoruz” diyorum. iyi bahane oluyor.

edit: aşağıdaki yoruma istinaden; param yok diyemediğim için çomar mi oluyorum şimdi? üzgünüm beyefendi/hanımefendi, ben gurur yapıp maddi durumum kötü diyemem kolay kolay.