Sık geçen başlıklar
ben kanalların jeoloji müh. dolmasına takılmadım yada şaşırmıyorum diyeyim. şöyle bir durum var.

dün oturduğum apartman sallandı. istanbul'da deprem oldu sandım. kandilli'ye baktım ama site açılmadı. yabancı kaynaklı deprem sitelerine baktım. ab 7.0 / amerika 7.1 olarak ege'de seferihisar-simon merkezli bir deprem olduğunu açıklamıştı.

ben istanbul'dan hissettiğim için 7.0 izmir çok fena sallanmıştır dedim. sonra tv'ye baktım afad izmir'de 6.6 deprem açıklaması yapmış.

halbuki deprem bilimciler kanallara tek tek çıkıp depremin 6.6 olmadığını/olamayacagını söyledi/söylüyor. yabancı kaynaklar 7 olarak gösteriyor. kandilli 6.9 olarak düzeltiyor ama bugün kanallar hala 6.6 olarak veriyor. en-te-re-san.