Sık geçen başlıklar

anana akana 1

ekşi profili
çok şaşırtmamıştır. bunlar kalabalık olduğunda faşist, az olduğunda demokrasi bekçisidir. hiç şaşmaz. işin kötü tarafı bunlar isviçre’de yaşıyor lan. türkiye’den siktir olup gidiyorsun yine bu faşist türü karşına çıkıyor, kaçamıyorsun. sorun birlik olamayan türklerde aslında. almanya’da bile çok rahat türkleri döverler gibi.