Sık geçen başlıklar

freestylemaster 2

ekşi profili
babası kızının elinden tuttu, farkettiniz mi?

yurt dışında yaşayan biri olarak az çok empati yapabiliyorum. bu videodaki aile için inanılmaz derecede üzgünlük duydum.

bu deneyimi ömür boyu unutmayacaklar, özellikle çocuklar. baba olan kişinin o an yaşadığı duyguları hayal bile edemiyorum.

film izler gibi oturan ve hatta kahkahalar atanlara da yazıklar olsun.

bir baba olarak yıkıldım
ben olaya şöyle bakıyorum;

bu adam yaşadığı bu olayı senelerce etrafındakilere olumlu olarak anlatacak. anlatılanların bir bölümü ise yine başkalarına anlatacak. bu ufak jest, belki çok büyük bir kitleye ulaşacak.

işte ülke olarak böyle sempati kazanılır. bravo eksisozluk yazar ve okurlarına.