Sık geçen başlıklar

kalahari belediye baskani 1

ekşi profili
trabzonspor'a karşı şansımız hep tutuyor. beto'nun ise 2 kere tutuyor.
o yüzden şans bizden olursa en kötü beraberlik alırız diye düşünüyorum. birkaç maç kazansak yine uefa hayallerine dalacağız diye de ayrıca korkmuyor değilim.

trabzon bize yenilse de şampiyonluğun en büyük adayı olarak yarışa devam eder ve umarım şampiyon olurlar. şehrine ihanet etmeyen herkesin şehri şampiyonlukla coşsun inşallah.