Sık geçen başlıklar
olması gerekendir. bir mesai saatimiz var ve çalışmamızın karşılığında aldığımız bir ücret var. neden bunun dışına bile isteye, karşılıksız çıkalım ki? bunu normalleştirmeye, karşılıksız çalıştırmaya yeltenenler utansın.