Sık geçen başlıklar
elenen yarışmacılar bildiğim kadarıyla dominik'te mahsur durumda. acur parasını katlamak istiyorsa, elenenlerle yeni bi ada kurup survivor lig 2 yapsın. 2. ligin şampiyonu da survivor'a yükselsin *