Sık geçen başlıklar

kendine deist 4

ekşi profili
yeni çıkan turbo 1.0, 1.2 ve 1.3 motor arabaların hepsi uçuyor arkadaşlar. gidiyor demiyorum bak uçuyor. özellikle 1.3 130 beygirlik clio acayip bir şey. burada bu motorları kullanmamış, aklı hala eski 1.2 atmosferiklerde kalan elemanları dikkate almayın.

edit: clio reklamı yapma len diyenler olmuş, yeni 1.0 clio, 1.0 polo, 1.2 corsa da kullandım onlar da gayet iyiler ne yokuşta tıkanma var, ne bayılma, boğulma var gayet seri araçlar. uzun yolu bilmem ama şehir içi kullanımda sollama, ara hızlanma gibi durumlarda üzmedi beni. efendi kullanımlarda da 6-7 litrelerde geziyorlar, açık yolda sabit 100-110 gibi hızlarda da 5'li rakamlarda gezmek çok kolay.