Sık geçen başlıklar

maxflow34 3

ekşi profili
üniversite yıllarında makyaj yapmadığı halde etraftaki kevaşelerden çokça güzel bir kız vardı. zannediyorum artvin falan oralardan gelmişti. benden hoşlandığını biliyordum ama etrafta kafa karıştıran kevaşelerden kıza karşılık vermiyordum. ( bizde az değilmişiz amk.) neyse , zeki kız olduğu için gitmediğim dersleri bana boş anfide anlatırdı hep. bazen elimi omzuna falan atardım. kızcagizin sesi titrer heyacanlanirdi.(elimiz ayağımız o zaman da rahat durmuyormuş ) . aralarda da bu şarkıyi açardı.

gelmeyelim göz göze

sizle konuşunca sesi titreyen kızları kaçırmayın. kevaşelerden size yâr olmaz.