Sık geçen başlıklar
ulan ne güzel mesajlar okudum.
ailenin tek çocuğuyum.
hep bi kardeş özlemi oldu içimde.
ne zaman kötü bi olay yaşasam ' ah ulan bi kardeşim olsa böyle mi olurdu' diye az düşünmemişimdir.

ulan kardeşi yok diye insanın yüreği titrer mi?

destek olun lan birbirinize.