Sık geçen başlıklar

teknik olmayan direktor 4

ekşi profili
kendisini türkiye liginde izlemek harika olacak.kim ne derse desin klas adamdır ve ölüsü bile bu lige fazladır.fenerbahçe'ye hayırlı olsun.kendisini tartışacak ve hakkında ahkam kesecek kadar hadsiz biri değilim.

not: aboubakarspor.
siyaset denen şey öyle bir noktaya geldi ki herkes birbirinin en ufak görüntüsünü ve açığını yakalayıp pazarlama derdinde.ülke olarak aslında siyaset bizim aynamız.çünkü millet olarak bizler de aynı tavırdayız.

ha bir de gülen bir adam görmedim ben şahsen.ondan rahatsız edici bir görüntü yok ortada.