yani çok afedersiniz ama yarr*ğam diye mi hitap edelim?
Sık geçen başlıklar
alvarovitali 4
ekşi profilikaynak
dış isleri bakanımız mevlüt çavuşoğlunun yapmış olduğu açıklamadır.
kendisi çok dış işleri bakanı olduğu için memleketin şehirlerinden ilçelerinden bir haberdir.
yahu tabi oğlum sapsal misin bursa'nın en gelişmiş mahallesi çarşamba yavuz selim mahallesi falan. hatta tüm dünya yildirim ilçesindeki mimariyi kentin güzelliklerini incelemeye falan geliyor her sene.
27 senedir nilüfer'de oturuyorum , nilüfer değil bursa , türkiye'nin en sağlam en iyi ilçelerinden biridir.
dış isleri bakanımız mevlüt çavuşoğlunun yapmış olduğu açıklamadır.
kendisi çok dış işleri bakanı olduğu için memleketin şehirlerinden ilçelerinden bir haberdir.
yahu tabi oğlum sapsal misin bursa'nın en gelişmiş mahallesi çarşamba yavuz selim mahallesi falan. hatta tüm dünya yildirim ilçesindeki mimariyi kentin güzelliklerini incelemeye falan geliyor her sene.
27 senedir nilüfer'de oturuyorum , nilüfer değil bursa , türkiye'nin en sağlam en iyi ilçelerinden biridir.
bence ny times haber yapmadan önce ekşisözlüğü takip etmeli. olum biz bu konuyu 2 hafta önce zaten konuştuk. değiştirin haber editörünüzü.
bence hava sahasının kontrolü bizde , baksana hem kendi ihamızı hem rejim uçağını düşürüyoruz .