Sık geçen başlıklar

yamtar baskaldirir 3

ekşi profili
günde 8 hasta baksa, günde 3200 tl
ayda 22 gün çalışsa, ayda 70.000 civarı para eder.

zaten elden para alıyorlar, kira/aidat/fatura çık hadi 10000 tl. hadi bir de sekreter olsun 7000 tl.

temiz 53.000 tl para.

güzel para.
(haftasonu da filmcilere kiralasa muayenehaneyi, 10 bin tl daha)
iyice zıvandan çıktınız amk. bunu eleştirince aktroll mü olunuyor. akp megri megrici de bunu niye eleştirince aktroll oluyoruz amk salağı?

şerefsizliktir bu saygı duruşu. kara bir lekedir vatanseverler için.

not: yukarıda bir adet canlı, bunu eleştirenlere aktroll demişti. silmiş.