Sık geçen başlıklar

bayansilgi 2

ekşi profili
aşırı ironik değil mi: doktorların bile adını söylemekten imtina ile kaçındığı bir hastalığın; vakit geçirmek için, hadi iki gülmek için izlenilen bir tv programında reyting kozu olarak kullanılması?
ceyhun abiye tek kelimem yok; bir babanın evladını kaybetmesi ayrı bir şeydir, bir babanın evladını kanserden kaybetmesi çok ayrı bir şeydir. anlat demişlerdir anlatmıştır adam.
ama hani moraldi? hani ümidini kaybetmeydi? böyle mi moral aşılıyorsunuz bu hastalıkla mücadele edenlere, ümit arayanlara.
yazık!