Sık geçen başlıklar

blackgry 4

ekşi profili
türk futbolunun gelmiş geçmiş en sahtekâr futbolcusudur

tek amacı çirkeflik olan yorulunca yerde yatan sebelektir

1)aldığı her faulde ayağı kırılmış ya da bağları kopmuş gibi kıvranıyor, amaç hakem yutarsa rakibe kart gostertmek

2) birisiyle kafa topuna çıkması gerekirse hiç topa bakmıyor, zaten alma şansı olmadığı için yan gözle rakibi kesip çaktırmadan faul yapıp üstüne kendini yere atarak faul alıyor, gerçekten muhteşem bir yetenek

3) yorulduğu zaman sakatlanmış gibi yapıp yatıyor, dinlenince kalkıyor.

4) gs korner atarken tek işi rakip kaleciye faul yapıp çıkmasını engellemek, bi de tutturursa kendini yere atıp penaltı bile alabilir, offf tadından yenmez.

edit : en büyük amacına ulaştı az önce

temas bile yokken kırmızı kart gosterti

bu kaçıncı sahtekarlık bu kaçıncı haram puan sayamadim

ne mutlu bu über sahtekâri içine sindiren galatasarayliya