Sık geçen başlıklar
basini yastiga koyar koymaz uyuyan insanlari cok kiskaniyorum. hic mi akliniza bi sey gelmiyor hic mi laf lafi acmiyor..melatoninleri de yuksektir simdi bunlarin nasil olmasin uyuyabiliyor cunku saatinde..sabahlari o yukselmis dopamininizle asansorde merhaba isyerinde gunaydinnn diyeceksiniz metroda gulumseyeceksiniz onlar sizsiniz biliyorum..siz..uyuyabilen insanlar..

not: insomnik nobette yazilmis bi isyandir..
dugun konvoylarinda az arac varsa ve yolumun uzeriyse kendilerini yalniz ve kimsesiz hissetmesinler diye bi sure dortluleri yakip peslerine takiliyorum..