adamlar tek kurşun atmadan sadece kur farkından dolayı 80 milyonluk ülkeyi köle pazarına çevirmiş, siz hala ergen bebeler gibi tankla tüfekle savaş kazanılacağını zannediyorsunuz. bu devrin savaşı ekonomik özgürlüktür. en basitinden girin youtube açın amerikan,alman,ingiliz gençlerinin oluşturduğu içeriklere birde bizim gençlerin oluşturduğu içeriklere bakın. kalite farkını anında görürsünüz. çünkü onlar bizim efendilerimiz olmuş acı ama gerçek bu
edit:imla
Sık geçen başlıklar
ssmm 7
ekşi profilidevletin içinde satılmışlar olmasa hiçbir kartel hiçbir devletle baş edemez
hedef 4,80 demiş trol değilim demiş o zaman safi gerizekalısın
babeli ne iyi çaktık bunlara hahaha
he aq adam yatağında yatarken tansiyonu yükselip aniden ölmüş ulan görüntüler olmasa tiyatro miyatro dersinde kabak gibi video var vatandaşlar nefessiz kaldı adam morardı diyor polis oralı bile olmuyor bide rus strtejisi yazmış komedi yazarlar var yaş kaç evladım senin
hak verilmez hak alınır sloganı ile amerikan halkı hakkını hukukunu savunuyor bidaha o bölgenin polisi böyle bir olaya 10 sene kalkışamaz artık kulaklarına iyi küpe oldu
cevap basit halk zeki olmadığı için