Sık geçen başlıklar

sssakulta 1

ekşi profili
ofis ortamında neden ağır boş muhabbet yapıyorsunuz ? elbise makyaj instagram falan filan muhabbetleri.45 gün staj yaptım keşke sağır olsaydım dedim sayenizde. diğer stajer arkadaşlarda hep aynı durumdan müzdarip.niye susmuyorsunuz ? nedir bu konuşma sevdası ?