kanım dondu. dehşet içindeyim. sene 2023 !! hani bu hizbullahlar bilmem kaç senedir aktif olmayan bir bilmem neydi ?
28 mayıs son şansımız. umarım iyi değerlendiririz. gerçekten korkuyorum.
Sık geçen başlıklar
bin okur 1 yazar 2
ekşi profilibu his bazen bana da geliyor bak. sonra biri var, türk erkeği ama, yunan heykeline de benziyor. bir bakıyorum naber yazmış. diyorum ki, hepsi aynı iğrençlikte değil ya. sonra bir bakıyorum kardeşim arıyor, aaa o da ne ? türk erkeği.. evet çok seviyorum. ardından bakıyorum babam eve gelirken canım sıkıldı gelene kadar benle konuşsana kızım diyor, aa bu da türk erkeği lan !? e napıcam, onu da seviyorum mecbur. sonra geçiyor bu tiksinme hissi.
aman diyorum, pire için diyorum, yorgan diyorum, yakmasakk mı diyorum. öyle şeyler işte.
bir de bu yazar arkadaş, böyle tiksinmeli, erkekleri nasıl aşık ederizli falan başlıklar açmayı çok seviyor bakıyorum bu başlıklara hep bu var. kişinin hayat tecrübesi, kim olacağını belirler. ne yaşadıysa böyle biri olmuş demek ki. ne yapalım. onu da öyle sevin.
edit : yunan heykeli kısmına takılan arkadaşlar olmuş, başlık sahibi türk erkeklerinin tipi de bir şeye benzemiyo dediği için o örneği verdim. insonloro topone goro mo yargoloyosun yha.s diye bağırmasanıza bana gülücük.
aman diyorum, pire için diyorum, yorgan diyorum, yakmasakk mı diyorum. öyle şeyler işte.
bir de bu yazar arkadaş, böyle tiksinmeli, erkekleri nasıl aşık ederizli falan başlıklar açmayı çok seviyor bakıyorum bu başlıklara hep bu var. kişinin hayat tecrübesi, kim olacağını belirler. ne yaşadıysa böyle biri olmuş demek ki. ne yapalım. onu da öyle sevin.
edit : yunan heykeli kısmına takılan arkadaşlar olmuş, başlık sahibi türk erkeklerinin tipi de bir şeye benzemiyo dediği için o örneği verdim. insonloro topone goro mo yargoloyosun yha.s diye bağırmasanıza bana gülücük.