Sık geçen başlıklar

gelmiyim oraya 2

ekşi profili
biri takımının kilit oyuncularından olmuştur; diğeri takımının efsanelerinden birisi olmuştur.

birisi hırçındır; diğeri sakindir.

birisi merkez orta sahadır; diğeri ofansif orta saha'dır.

kıyaslama gereksizdir.
bunu diyen kişilerin karşısına getireceksin equalizer'ı, sileceksin alt frekansları. o vakit aynı şeyi savunamayacak.

edit: bu başlık gerçekten çok tehlikeli arkadaşlar. gereksiz olduğunu iddia eden yok ortada ama insanlar bu başlığı görünce hemen gaza geliyor :d bu entry'i girerek ortalığı alevlendireceğim aklıma gelmemişti.