Sık geçen başlıklar
türkiye'nin eğitimsiz ve çomar tayfası ülkeyi adım adım çöküşe götürüyor.türk halkı cehaletten kırılıyor.cahil insan üzerinde ne hukuk ne yerleşik sistem etkisini gösterebiliyor.hukuk her geçen gün yara almaya devam ettikçe bu gibi cahil tipler güzelim ülkemizi vahşi kabilelere çevirmeye devam ediyor.

bu işin sonu türk'lerin anadolu'da final yapmasıdır.
boku çıktı artık bu islamcılık ideolojisinin.cumhuriyet'i kuran adam atatürk ama onla alakalı tek yer yok.cumhuriyet ilanıyla selçuklu resminin ne alakası var ya?yav hakkaten artık bunaldım,sıkıldım.yeni nesil umarım kendine hiçbir faydası olmayan,yarardan çok zarar getiren,çağa uymadığı halde var olmak için yalanların havada uçuştuğu,yapılan her kötülüğe islam için yapıldı denip vicdanı rahatlatmanın olduğu,son derece sıkıcı olan bu islamcılık ideolojisini benimsemez de bundan sonra ki hayatlarımızı düzgün yaşarız bu ülkede.