Sık geçen başlıklar

kritik seviyedeki pil 2

ekşi profili
mis gibidir. faturalarım az geliyor, elime çayımı ayıp dışarıyı izlerken oh be iyi ki tek yaşıyorum diyorum. sanırım temizliği de daha basit ama çok üşeniyorum o yüzden bana basit gelmiyor