Sık geçen başlıklar

ekvatorlupenguen 1

ekşi profili
işsizim ve sigortam doğal olarak yok.

hastaneye gidiyorum sigortan yok diyorlar.

sisteme giriyoruz bir bakıyoruz gss prim borcu var. borcu ödemeden sağlık hizmetinden yararlanamazsin diyor. soruyorum , borç ne borcu diyorum; sağlık sigortası diyor. eee madem öyle hizmet nerede diyorum , yine önce odemelisin diyor. böyle salak bir şey.

800 tl civarı borç çıkmış allah belanızı versin gidin suriyelilerden alın. haram zıkkım olsun.