Sık geçen başlıklar

anaflaksi 3

ekşi profili
içimi kemiren ihtimal.. tanrı , allah, the god, herneyse... bizi yaratan uzaylı ya da aramızdaki boyut farkı nedeniyle göremediğimiz (avucumuzdaki milyarlarca bakterinin bizden, bizim onlardan bi haber olmamız gibi) bir veledin ya da varlığın diyeyim, proje ödeviysek..?davranışlarımızı inceleyip, sunuyorsa..? biize mikroskopla bakıyorsa..?

ya da biz bir varlığın bi organındaki bakterilersek.. ?o organ da dünyamız ya da galaksimizse..?

az destek atın.. çözelim şu varoluşu..

edit: bazı mahlukatlar özelden bre gafiilll, ateiiissst diye yüklenmişler.. ateist olsam zaten tanrıyı araştırmam, yok sayarım, deistim.. herkesin inancına da saygılıyım.. iki beyin fırtınası yapalım diyoruz, hemen ortaya çıkıyor örümcek kafalılar.. aman düşünmee, sen uyuuu.. ben uyuyim de koyunları gütmeye devam edin çakallar..

destekler için teşekkür ederim..