Sık geçen başlıklar

galaktomannan 2

ekşi profili
arkadaşım bu ali babacan ve ahmet davutoğlu'nun parti kurmasına neden tepki gösteriyorsunuz anlamak mümkün değil. apaçık ortada sağ seçmeni bölecek adamlar. bundan iyi bişey mi var. nasıl kafalar yaşıyorsunuz.