Sık geçen başlıklar

pelawak 1

ekşi profili
kendisi samsunlu değil, diyarbakırlıdır. atatürkçü birisidir, o yüzden nickinin sonuna 1919 koymuştur. ve tabii ki gs taraftarıdır.

viral değil anlayacağınız, on numara bir insan. küfür konusunda ise çok hassas, sözlük yazarlarını çok seviyormuş :)

güzel temennilerde bulunalım