Sık geçen başlıklar

sodakapagi 2

ekşi profili
bazısı öbüşelim demiş, bazısı kafa tokuşturalım demiş.... arkadaşlar illa elleşmek samimileşmek zorunda değiliz ya. el sıkışmak kafi gelmiyor mu kimseye? bu nası bi samimiyet arzusu?

kafa tokuşturma bağımlılığını lisede edinip zamanla bünyemden attım. samimi olduğum insanla da sarılırım, gerisi için yalnızca handshakin'.