Sık geçen başlıklar

gonanabi 4

ekşi profili
ben baska bir adamimi izliyorum dedim bir an burada yazilanlari okuyunca. siz sakamisiniz kma. adam gol atmak disinda gorevini fazlasiyla yapiyor. kerem’in golunun asistini yapti. gayet yerinde press yapip adam eksiltiyor ve dikine oynuyor. bence kesinlikle kumasi iyi topcu, daha cok sans verilmeli.
liseden daha yeni mezun olmusum tarih 15.08.1999. amcamla plajda takiliyoruz. “ gel lan seninle amca yegen bira icelim “ demisti. o ictigim biranin tadini baska hic bir yerde alamamistim. bir gun sonra 16’si aksami yazliktan izmit’teki eve dondum. gece saat 2:30’a kadar arkadasimla kaldirimda oturup muhabbet ettik ve eve uyumaya gittim. 35dk sonra golcuk depremi oldu. ne zaman bira icsem hep o yaz gelir aklima. 2 gun icinde hayatimin en keyifli aniyla en berbat anini yasamistim.