Sık geçen başlıklar

atina karsi gelen kovboy 4

ekşi profili
sonunda bilimsel temellere oturtulmuş bir zombi-kıyamet evreniyle karşı kaşıyayız. walking dead ve benzeri evrenlerde yıllar geçse de her yeri çürümüş ortalıkta dolaşan zombileri görmek gerçekliği baltalıyordu. kimse de demiyor ki bu kadar zombi yıllarca ne yiyor da hala hareket edecek enerjiyi buluyor diye. kurgu da olsa termodinamiğin yasalarına ters bir kere. burada ise enfekte olanlar birkaç ay yaşadığı gibi 20 yıl da yaşayabiliyor. bu da sanırım sürekli dinlenme halinde oldukları ve mantar kanalları tarafından beslendikleri için mümkün oluyor. bu kanalların çürüyüp o kanala bağlı tüm enfekteleri de çürütmesi de mantıklı bir detay ayrıca.

oyunu hiç oynamadım, karşılaştırmasını yapamayacağım ama ilk iki bölümü de nefessiz izledim. bence olmuş. hem de harika olmuş.