Sık geçen başlıklar
ankara'da ogrenciyim. gs ankara'ya deplasmana gelince merit altinel otelinde kaliyor. benim okula gidis gelis yolum. bir mac gunu gs gelmis. benim gibi ogrenciler de bilet pesinde. o zamanlar kombine, biletix su bu yok. 90'lar. ergun gursoy'u gördüm lobide. abi maca girmek istiyorum iceri aldirir misin, ogrenciyim param yok dedim. hadi lan ordan dedi. o zamanadan beri gs nin her ankara deplasmaninda yenilmesi beni tuhaf sekilde sevindirir.
sezonun tamami final sahnesine kadar mayis ayinda cekilmis bitmis adamlar hala saniyor ki senaristler sözlüge bakarak senaryoyu degistiriyor. nasil bi kafa la bu sinzinki. angara kafasi mi acaba.