tavsiyem burda yazan hiç birini almamanız.
Sık geçen başlıklar
gorkmy 4
ekşi profili4-5 nöbeti kimdeydi, bura niye boş beyler ??
sokayım sana da padişahına da
edit : inat etmiştim ama düzgün uyaranlar ikna etti düzelttim ‘imla’ tşk- fyodorwell ve dostum fredrick
edit : inat etmiştim ama düzgün uyaranlar ikna etti düzelttim ‘imla’ tşk- fyodorwell ve dostum fredrick
her gazeteci kendinden çok emin şekilde bitti diyor tüm duyumlar öyle, kendisi karısı instada bizi gazlıyor baya da hevesli gibiler.
monaco üç beş ne koparsam kar peşinde süreci uzatan bu. forvet de alamadılar hala, biz diagneyi satamadık bi türlü..
iki haftadır hayatımın yüzde 55-60ı bu pezevenk oldu her 5dk’da bir haber kovalıyorum spor programlarının tekrarını izliyorum. yarın kınam, 10 güne düğünüm var aklımda tek soru falcao amk sikecem artık
benim anladığım bu transfer bitecek ama yarın öbür güne çok çok zor. 3-4 gün iyi ihtimal iki haftaya kadar da yolu var. allah tüm renktaşlarıma sabır sükunet versin.
monaco üç beş ne koparsam kar peşinde süreci uzatan bu. forvet de alamadılar hala, biz diagneyi satamadık bi türlü..
iki haftadır hayatımın yüzde 55-60ı bu pezevenk oldu her 5dk’da bir haber kovalıyorum spor programlarının tekrarını izliyorum. yarın kınam, 10 güne düğünüm var aklımda tek soru falcao amk sikecem artık
benim anladığım bu transfer bitecek ama yarın öbür güne çok çok zor. 3-4 gün iyi ihtimal iki haftaya kadar da yolu var. allah tüm renktaşlarıma sabır sükunet versin.