Sık geçen başlıklar
(bkz: gelecekteki cumhurbaşkanına bir tavsiye bırak)

imamoğlu cumhurbaşkanı olsa dolar 2 lira’ya düşmez. ancak sokaktan herhangi bir adamı çevirip cumhurbaşkanı yapsak, rastgele bir arkadaşını da maliye bakanı yapsak 7 liraya çıkmazdı.

edit: allah rızası için favlamayın, korkuyorum.

edit2: biraz önce doların yükselmesinin sebebinin dış mihraklar olduğuna kanaat getirdim, ayrıca mevcut beyefendilerin ekonomi adına güzel çözümler ürettiğini düşünüyorum.

edit3: adamlar elinden geleni yapıyor hem, allah korusun muhalefet iktidara gelse koyun bile güdemezler...

edit4: ulan size inat 2023'te reis'e oy vereceğim.