Sık geçen başlıklar

kirovairship 1

ekşi profili
haklı bir etikettir. polisevleri, orduevleri, hakimevleri vs nasıl mesleğe özelse öğretmenevleri de öyle olmalıdır. ayrıca yetkililere sesleniyorum doktorevi de açın, dağın başına atıyorlar kalacak yer yok.

edit: gelen mesajlar üzerine polisevleri de kamuya açıkmış, bilgilendirme icin teşekkürler.