Sık geçen başlıklar

genclerincebindekicugaraparasi 1

ekşi profili
takımlarımız kendi ihtiyaçlarına yarayan oyuncuları aralarında takas etmeli. fenerbahçe rodrigues'i aldı, iki sezon kullanacak. yanılmıyorsam galatasaray'da iki sezon kullandı. araplara satarken ciddi bir bonservis bedeli aldı. fenerbahçe ise bu transferde kiralama bedeli ödemiyor, imza parası vermiyor, maaşın yarısını ödüyor. böylelikle bu noktada araplar düzülmüş oluyor. siz niye birbirinizi yiyorsunuz?...

fenerbahçe'me hayırlı uğurlu olsun.